UAB „DLG“, sėkmingai vykdo plėtrą Rytų rinkose

2015 m. balandį UAB “DLG“ sėkmingai įgyvendino nuo 2014-05-21 vykdytą projektą „Pardavimų vystymo tendencijos“ iš dalies finansuotą Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo lėšomis pagal priemonę „Naujos galimybės“. Projekto tikslas – pristatyti įmonės teikiamas paslaugas padidinti teikiamų paslaugų pardavimus užsienio rinkose, tuo pačiu skatinant didesnį prekių ir paslaugų mainų balansą, naujovių ir inovacijų bei investicijų pritraukimą Lietuvoje.

Projekto metu UAB “DLG“ paslaugos buvo pristatytos 3 stambiose tarptautinėse parodose:

  1. “Transit Kazakhstan 2014”
  2. “PIR 2014”
  3. “Transrussia 2015”

Visose parodose UAB „DLG“ stendas sulaukė itin gausaus lankytojų srauto, vyko nuolatinis aktyvus  bendravimas su  potencialiais klientais ir partneriais, išsamiai pristatant UAB „DLG“ paslaugas.

Pasak UAB “DLG“ generalinio direktoriaus Žydrūno Pociaus, „Dalyvavimas verslo paramos programose suteikė pagreitį įmonės dalyvavimui tarptautinėse logistikos ar kitose specializuotose parodose. Įsitikinome, jog šis įmonės paslaugų pristatymo būdas yra tikrai efektyvi priemonė klientų paieškai bei rinkodaros strategijos įgyvendinimui. Tai įrodo kasmet augantys įmonės veiklos rodikliai.”

Projekto įgyvendinimo metu įmonė ženkliai išplėtė pozicijas Rusijos, Baltarusijos ir Kazachstano rinkose, užmezgė perspektyvius partnerystės ryšius bei 25% padidino klientų portfelį. UAB „DLG“ apyvarta išaugo 15%, o krovinių pervežimų skaičius išaugo beveik 1,5 karto.

UAB “DLG“ aktyviai vykdydama plėtros į Rytų Europos ir Azijos regionus strategiją, jau daugiau nei 20 metų sėkmingai dirba gerai išvystytos ir ypatingai konkurencingos tarptautinių krovinių gabenimų ir logistikos bei sandėliavimo paslaugų rinkos sąlygomis. Didelis dėmesys skiriamas užsienio rinkų tyrimams ir klientų paieškai. Kaip rodo ilgametė dalyvavimo parodose patirtis, tarptautinės parodos, tai vieta, kur įmanoma gauti informacijos apie užsienio partnerius, transporto logistikos rinkų subtilybes, tačiau dalyvavimas parodose yra didelė ir rizikinga investicija. Visos lėšos skirtos parodoms palaipsniui atsiperka, padidėjusiais apyvartos ir eksporto skaičiais, tačiau dalyvavimas parodose turi būti nuoseklus ir pastovus.

Aktyvi naujų galimybių paieška, eksporto potencialo stiprinimas bei pastovus teikiamų paslaugų kokybės gerinimas yra pagrindiniai veiksniai lemiantys konkurencinio pranašumo užtikrinimą logistikos versle. ES parama yra vienintelis efektyvus projekto įgyvendinimo būdas ir yra verta paramos lėšas skirti šiam projektui: projektas galėtų būti įgyvendinamas ir be ES paramos, tačiau žymiai mažesne apimtimi.

ES struktūrinių fondų finansavimas:

Projekto pavadinimas – „Pardavimų vystymo tendencijos“

Projekto numeris – VP2-2.1-ŪM-04-K-04-178

Projekto trukmė – nuo 2014-05-21 iki 2015-04-24

Projektui skirta paramos suma – 18.628,07 EUR (bendra projekto vertė – 31.046,98 EUR).

 

Monika